EscapeWelt Dřevěný hlavolam Dračí dům
Japonský truhlář Asahi celé mládí zasvětil péči a ochraně svého jediného syna, Ryota. Hned po dosažení plnoletosti se syn osamostatnil a odstěhoval do Tokia. Roky plynuly a Ryoto v záplavě všedních starostí na svého otce postupně zapomněl. Asahi se po čase doslechl, že jeho syn již má rodinu a děti. Tolik snil je všechny spatřit… Jedné noci se mu ve snu zjevil drak, který k němu promlouval. Když se truhlář vzbudil, našel na stole nákres dřevěné hračky. Odhodlal se ji vyrobit a jen co ji dokončil, na dveře zaklepal Ryoto s celou rodinou!Asahi blízkým vyprávěl o svém zvláštním snu a představil jim právě dokončenou hračku. Děti se pokoušely hádanku rozluštit, ale nakonec jim museli pomoci rodiče. Díky tomu pak všichni pochopili, že pohromadě jsou silnější a snáze překonají překážky.Zkuste atmosféru únikových her s originálními scénáři a hádankami u vás doma! Každý hlavolam ukrývá malou přihrádku, kterou můžete kreativně využít k úschově vodítka ve vlastní dobrodružné hře, nebo zpestření zážitku z drobného dárku. Součástí každého balení je jednoduchý obrázkový návod, který obsahuje také QR kód vedoucí na stránku s nápovědou. Rébus má vždy jedno řešení, kvalitním provedením je ale předurčen k dalšímu použití, neváhejte jím proto dále obdarovat a vyzvat své přátele, nebo členy rodiny.Hlavní vlastnosti: rozměry vnitřní přihrádky: 7 x 5 x 4,5 cm vysoká obtížnost řešení vyrobeno v EULipská společnost EscapeWelt, jak už její název napovídá, se zabývá zejména tvorbou tzv. únikových her. Se stejnou vášní přitom ovšem vyvíjí a vyrábí také řadu originálních hlavolamů, které z jejích únikových her přímo vychází. Výroba probíhá ve dvojici továren v EU, a to za použití přírodních materiálů, zejména pečlivě vybraného, kvalitního březového dřeva, díky němuž jsou jejich rébusy příjemné na pohled i na dotek. Finální produkty jsou sestavovány ručně, s velkým důrazem na kvalitu a spolehlivost. Práci a snahu vloženou do výrobků ocenily již tisíce zákazníků, kteří se opakovaně vracejí a motivují společnost k tvorbě dalších unikátních hádanek.